סרטים למטרות שונות

gears3

סרט תדמית קלאסי

סרט תדמית הוא "חלון הראווה" של הארגון ומיועד לצרכי הסברה, מיתוג, ויחסי ציבור.
השימושים הנפוצים של סרטי תדמית הם הטמעה באתר האינטרנט, ברשתות החברתיות, הקרנה בכנסים, שילוב בניוזלטר, צרוף כקישור לחתימה בדוא"ל,  מוצג בחדרי המתנה וכדומה.
אורך מומלץ לסרט תדמית ממוצע הוא כ 4 דקות. האתגר המקצועי שלי הוא ליצור סרט עם תמהיל ומינון מדויק, המשקפים נאמנה את הדגשים החשובים לכם.
כשאני מפיקה סרט תדמית הבסיס החשוב לי ביותר הוא התוכן.
גיבוש התוכן מתחיל בתחקיר, והמשכו בהסכמה משותפת לגבי המסרים של הסרט, הסגנון הקולנועי, מי המראיינים שיופיעו, ומיקוד של מקומות הצילום הפוטנציאלים.
לאחר גיבוש הקונספט וכתיבת התסריט, צוותי הצילום ועריכת הווידאו משתלבים בפרויקט ותורמים את המקצוענות, היצירתיות ורוח החדשנות בהתאם לתסריט ולהנחיות הבימוי שלי.
כמובן שמשתנים כמו לוח הזמנים, מורכבות הארגון ומסגרת התקציב, הם בעלי השפעה על אופי הסרט.
מבחינתי כל הפקה של סרט תדמית היא זכות גדולה ואתגר מקצועי ויצירתי.

לצפיה בדוגמאות של סרטי תדמית »

סרטון שיווקי

"מנוע מכירות" אפקטיבי, מונחה מטרה לקדם מוצר, טיפול או שרות ספציפי.
אורכו הממוצע של סרטון שיווקי הוא כ 2 דקות, ובסיומו יעודד את הצופה ליצור קשר ולברר פרטים נוספים. הסרטון השיווקי צריך להיות ממוקד, אטרקטיבי ומסקרן לצפייה.
הסרטונים השיווקיים הם כיום הכלי החזק ביותר שחברות מובילות משתמשות בו, וחיי המדף שלו ארוכים ביחס לתוצרי פרסום אחרים.
תהליך העבודה על סרטון שיווקי דומה לזו של סרט תדמית
כשאני מפיקה סרטון שיווקי המיקוד חייב להתמקד בשני מסרים חדים ועריכת הוידאו תהיה דינמית ומהודקת.
אם הסרט הוא חלק ממהלך שיווקי כולל, אדאג לכך שהשפה המיתוגית בסרט תשמר (סלוגן, צבעוניות, אלמנטים גרפיים וכו') והשפה הקולנועית תתאים לרוח הקמפיין.
לאחר גיבוש הקונספט וכתיבת התסריט, צוותי הצילום ועריכת הווידאו משתלבים בפרויקט ותורמים את המקצוענות, היצירתיות ורוח החדשנות בהתאם לתסריט ולהנחיות הבימוי שלי.
כמובן שמשתנים כמו לוח הזמנים, מורכבות הנושא ומסגרת התקציב הם בעלי השפעה על אופי הסרט.
מבחינתי כל הפקה של סרטון שיווקי היא זכות ואתגר מקצועי ויצירתי.

לצפיה בדוגמאות של סרטוני שיווק »

סרט לגיוס משאבים ותרומות

הפקת סרט תדמית ייעודי לגיוס משאבים הוא אחד האמצעים היעילים להצגת פרויקט בפני תורמים או משקיעים פוטנציאלים.
מרבית הסרטים בתחום זה הם באנגלית,  אבל ההבדל אינו רק בשפה, הוא במהות ובהדגשת החוזקות הרלוונטיות של הארגון ע"פ תפיסת קשרי החוץ שלו.
בשונה מסרטי תדמית לקהל המקומי, סרטי התדמית לגיוס משאבים, תרומות או משקיעים לא תמיד מופצים ברשתות החברתיות, אלא נשארים בגדר מסמך פנימי, לפעמים אף סודי,  המשמש להקרנה בפורומים פוטנציאלים.
הפקת סרט לגיוס משאבים, תרומות או משקיעים דומה לתהליך של סרט תדמית קלאסי, המיקוד התכני והוויזואלי יעשו את ההבדל. משך סרט מסוג זה הוא גמיש בהתאם לצרכים, אולם המלצתי לגבי סוג זה היא לאורך של עד 4 דקות.
כשאני מפיקה סרט לגיוס משאבים המהות החשובה לי ביותר היא התוכן.
גיבוש התוכן מתחיל בתחקיר שמוביל להסכמה משותפת לגבי המסרים של הסרט, הסגנון הקולנועי, זהות המרואיינים ובאלו מקומות צילום נתמקד.
לאחר גיבוש הקונספט וכתיבת התסריט, צוותי הצילום ועריכת הווידאו משתלבים בפרויקט ותורמים את המקצוענות, היצירתיות ורוח החדשנות בהתאם לתסריט ולהנחיות הבימוי שלי.
כמובן שמשתנים כמו לוח הזמנים, מורכבות הארגון ומסגרת התקציב הם בעלי השפעה על אופי הסרט.
מבחינתי להוביל הפקה של סרט לגיוס משאבים או משקיעים היא זכות גדולה ואתגר מקצועי ויצירתי.

לצפיה בדוגמאות של סרטים לגיוס משאבים ותרומות »

סרטים לטקס / ארוע

טקסים ואירועים הופכים למעניינים ודינמיים יותר כשהם מלווים בסרטים או במקבץ סרטונים המוקרנים לאורך ההתכנסות.
הפקתי סרטים רבים ליעוד זה שסייעו לרומם את הטקס, וזכו לתשואות. מדובר בסרטים של עובדים מצטיינים, טקס חנוכה של פרויקט חדש, הפנינג עובדים וכדומה. פעמים רבות לאחר הסרט עובר עיבוד קל כדי להתאים אותו גם לשימוש כסרט תדמית ליחסי ציבור. משך סרט מסוג זה גמיש בהתאם לאירוע, אבל לרב המלצתי היא לאורך של עד 5 דקות.
כשאני מפיקה סרט לטקס או אירוע הציר החשוב לי ביותר היא התוכן.
גיבוש התוכן מתחיל בתחקיר, שבהמשכו הסכמה משותפת לגבי המסרים של הסרט, הסגנון הקולנועי, מי יהיו האנשים שיתראיינו ובאלו מקומות צילום נתמקד.
לאחר גיבוש הקונספט וכתיבת התסריט, צוותי הצילום ועריכת הווידאו משתלבים בפרויקט ותורמים את המקצוענות, היצירתיות ורוח החדשנות בהתאם לתסריט ולהנחיות הבימוי שלי.
כמובן שמשתנים כמו לוח הזמנים, מורכבות הארגון ומסגרת התקציב הם בעלי השפעה על אופי הסרט.
מבחינתי להוביל הפקה של סרט המיועד לטקס או אירוע הוא זכות גדולה ואתגר מקצועי ויצירתי.

לצפיה בדוגמאות סרטים לטקסים/ארועים »

סרטי הדרכה

סרטי הדרכה הם כלי עבודה יעיל ושימושי, מעולה למצבים שבהם יש צורך להסביר ולהמחיש מידע קבוע. השימוש בסרט תדמית מובן יותר לצופה וחוסך במשאבים לארגון.
השימוש בסרטי הדרכה מתאים כמעט לכל תחום בארגון ונפוץ מאוד בהטמעת נהלי בטיחות, הדרכה רפואית, אוריינטציה לעובדים חדשים,  הדרכה לשימוש באמצעים חדשים שהוכנסו לשימוש וכו'. האורך של סרט הדרכה גמיש ותלוי בהיקף התוכן המדובר.
כשאני מפיקה סרט הדרכה אני לומדת לעומק את התכן הרלוונטי ומתאימה אותו לשפה הקולנועית. בשונה מסרטי תדמית קלאסיים, בסרטי הדרכה הקצב והפירוט מותאמים לתהליך למידה, ולכן הוא איטי יותר. כמו כן מבחינת הצילום ועריכת הווידאו, המטרה היא להמחיש את הדברים בצורה הברורה והקליטה ביותר ולכן הקו המוביל הוא מאוד קורקטי.
יחד עם זאת, שימוש באלמנטים גרפים של כותרות, הדגשה גרפית של פעולות מסוימות מחזק את הפנמת המסרים החשובים.
גיבוש התוכן לסרט הדרכה מתחיל בתחקיר, ומסתיים בהסכמה משותפת לגבי התכנים של הסרט, הסגנון הקולנועי, האם יהיו מרואיינים ובאלו מקומות צילום נתמקד.
לאחר גיבוש הקונספט וכתיבת התסריט, צוותי הצילום ועריכת הווידאו משתלבים בפרויקט ותורמים את המקצוענות, והיצירתיות בהתאם לתסריט ולהנחיות הבימוי שלי.
כמובן שמשתנים כמו לוח הזמנים, מורכבות הארגון ומסגרת התקציב הם בעלי השפעה על אופי הסרט.
מבחינתי להוביל הפקה של סרט הדרכה הוא זכות גדולה ואתגר מקצועי.

לצפיה בדוגמאות של סרטי הדרכה »

לפרטים נוספים

שלומית וייס חן – הפקת סרטי תדמית
טלפון:  052-2771939