סרט תדמית קלאסי

סרט תדמית הוא "חלון הראווה" של הארגון ומיועד לצרכי הסברה, מיתוג, ויחסי ציבור.

השימושים הנפוצים של סרטי תדמית הם הטמעה באתר האינטרנט, ברשתות החברתיות, הקרנה בכנסים, שילוב בניוזלטר, צרוף כקישור לחתימה בדוא"ל,  מוצג בחדרי המתנה וכדומה.

אורך מומלץ לסרט תדמית ממוצע הוא כ 4 דקות. האתגר המקצועי שלי הוא ליצור סרט עם תמהיל ומינון מדויק, המשקפים נאמנה את הדגשים החשובים לכם.
כשאני מפיקה סרט תדמית הבסיס החשוב לי ביותר הוא התוכן.
גיבוש התוכן מתחיל בתחקיר, והמשכו בהסכמה משותפת לגבי המסרים של הסרט, הסגנון הקולנועי, מי המראיינים שיופיעו, ומיקוד של מקומות הצילום הפוטנציאלים.
לאחר גיבוש הקונספט וכתיבת התסריט, צוותי הצילום ועריכת הווידאו משתלבים בפרויקט ותורמים את המקצוענות, היצירתיות ורוח החדשנות בהתאם לתסריט ולהנחיות הבימוי שלי.
כמובן שמשתנים כמו לוח הזמנים, מורכבות הארגון ומסגרת התקציב, הם בעלי השפעה על אופי הסרט.
מבחינתי כל הפקה של סרט תדמית היא זכות גדולה ואתגר מקצועי ויצירתי.

הנה דוגמאות לסרטי תדמית שהפקתי

סרט תדמית – האוניברסיטה העברית, החוג למדעים הביו-רפואיים

 

סרט תדמית – ללדת בשערי צדק להרגיש בבית

 

בית הספר לילדים מאושפזים, הדסה

לפרטים נוספים

שלומית וייס חן – הפקת סרטי תדמית
טלפון:  052-2771939