סרטון שיווקי

"מנוע מכירות" אפקטיבי, מונחה מטרה לקדם מוצר, טיפול או שרות ספציפי.

אורכו הממוצע של סרטון שיווקי הוא כ 2 דקות, ובסיומו יעודד את הצופה ליצור קשר ולברר פרטים נוספים. הסרטון השיווקי צריך להיות ממוקד, אטרקטיבי ומסקרן לצפייה.
הסרטונים השיווקיים הם כיום הכלי החזק ביותר שחברות מובילות משתמשות בו, וחיי המדף שלו ארוכים ביחס לתוצרי פרסום אחרים.
תהליך העבודה על סרטון שיווקי דומה לזו של סרט תדמית
כשאני מפיקה סרטון שיווקי המיקוד חייב להתמקד בשני מסרים חדים ועריכת הוידאו תהיה דינמית ומהודקת.
אם הסרט הוא חלק ממהלך שיווקי כולל, אדאג לכך שהשפה המיתוגית בסרט תשמר (סלוגן, צבעוניות, אלמנטים גרפיים וכו') והשפה הקולנועית תתאים לרוח הקמפיין.
לאחר גיבוש הקונספט וכתיבת התסריט, צוותי הצילום ועריכת הווידאו משתלבים בפרויקט ותורמים את המקצוענות, היצירתיות ורוח החדשנות בהתאם לתסריט ולהנחיות הבימוי שלי.
כמובן שמשתנים כמו לוח הזמנים, מורכבות הנושא ומסגרת התקציב הם בעלי השפעה על אופי הסרט.
מבחינתי כל הפקה של סרטון שיווקי היא זכות ואתגר מקצועי ויצירתי.

הנה דוגמאות לסרטון שיווקיים שהפקתי

 

המסת שומן – אופטימל

 

פינוקית, מלון יולדות

לפרטים נוספים

שלומית וייס חן – הפקת סרטי תדמית
טלפון:  052-2771939